Har du spørsmål?
Kontakt oss via kontaktskjemaet, Live-Chat, eller pr telefon.
Åpningstider i butikken
O. Borgen Møbler i Larvik
Nansetgata 21:
Mandag til onsdag 9-18
Torsdag 9-19
Fredag 9-17
Lørdag 10-15
Åpningstider på nett
Besvarelser skjer fra:
Parkveien 64
0254 Oslo
Mandag til Søndag 10-22
Besøksadresse
O. Borgen Møbler
Nansetgata 21
3256 Larvik
Telefon: 33181762
Org.nr.: 910 739 433
Har du spørsmål om transport, varemottak og levering? Ring transportavdelingen på tlf nr – 33 18 17 62 – Tastevalg nr 2
Bestillingstiden varierer fra produkt til produkt. Vi har lager på over 3.000 kvm, så mye er lagerført, mens noe må bestilles. Det er derfor notert under hvert produkt hva leveringstid kan bli. Husk, leveringstiden er kun en indikasjon på hva kunden kan forvente. For oppdatert informasjon, send SMS med kode ord «Bestillingstid+Ordre nr» til tlf nr 91790737.
Merverdiavgift er alltid inkludert i alle våre priser.
Returrett
Du har 14 dagers returrett fra den dagen du mottar varen. Du trenger bare å avlevere varen i samme stand og i originalemballasje, så kan du bytte til en annen vare eller få pengene tilbake. Hvis du kaster emballasjen etter utpakking mister du muligheten til å returnere varen innen 14 dager. Derfor er det en god idé å brette sammen emballasjen og ta vare på den inntil du har bestemt deg endelig.
For kunder som bor innenfor 250 km fra Larvik: Om kjøper ikke har mulighet til å returnere varene selv, kan kunde gjøre avtale med transportavdelingen (tlf nr 33 18 17 62) om å sende ut en varebil neste gang sjåførene er i kundes område, for å hente varen(e). Det vil da tilkomme en ekstra kostnad for avhenting:
- Mindre produkter som teppe, hvilestoler og lignende 500,-
- Større produkter som sofa, spisestue, og lignende 1.500,-
Skadet emballasje?
Hvis emballasjen er skadet eller bærer andre synlige tegn på defekt, skal du bare kvittere på fraktbrevet for mottakelsen med forbehold for eventuelle skader på innholdet. Hvis en vare viser seg å være skadet eller defekt etter utpakking, bes du kontakte O.Borgen kundeservice, som vil hjelpe deg med en løsning. Av bevismessige årsaker bes du ta kontakt med kundeservice senest fem dager etter mottak.